środa, 5 listopada 2014

AWoKaDo z mozzarellą i pomidorem / Avokado salad

Propozycja na przekąskę południową lub kolację.
AWOKADO to moja miłość.
Jest wykorzystywane w leczeniu alzheimera, obniża ciśnienie krwi oraz wspomaga serce.
Bogaty w kwas foliowy.
Zmniejsza stan zapalny w żołądku.Dzięki dużej zawartości witaminy E jest paliwem dla mózgu. Zwany Smaczliwką podbił moje serce, moje i mojego A.









Do przygotowania mojej propozycji potrzebujesz:
- 1 dojrzałe awokado
- 1 mozarella 125 g
- pół cytryny
- pomidor
- sól
- kilka kropel oliwy z oliwek(opcjonalnie)
Awokado z reguły kupuję jeszcze niedojrzałe. Zostawiam w domu 
w temperaturze pokojowej na około 4-5 dni.
Dojrzałe jest, gdy "dupka" górnej części awokado jest po naciśnięciu miękka. 
Przekrój smaczliwkę na pół, ściągnij skórę i wyjmij pestkę.
Pokrój na plastry.
Mozzarellę wyjmij z opakowania i opłucz pod bieżącą wodą.
Pokrój na plastry.
To samo zrób z pomidorem, umyj i pokrój.


Poukładaj wszystko dowolnie na talerzu.
Skrop porządnie sokiem z cytryny , posól i skrop kilkoma kroplami oliwy z oliwek.
To wszystko.
Świetne połączenia zawsze smakują.CMOK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz